середу, 10 липня 2013 р.

Модуль 5

     Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: вони вмітимуть шукати ти зберігати зображення, звуки, відео для того, щоб використати їх у роботі над проектом. Я зможу ознайомити учнів із законом про авторське право у вигляді цікавого навчального тесту. Також я зрозуміла, що потрібно вчити дітей писати лист-прохання про дозвіл на використання інтернет-ресурсів для того, щоб у майбутньому не було проблем. Складно поки що усвідомити, що й самій це необхідно робити:)
Найлегшим у цьому модулі було навчитися оформлювати презентацію та блог. Поки що для мене цей модуль був найцікавішим, тому що мені подобається працювати над дизайном. А складність полягала в тому, що цей дизайн має бути все-таки простим, щоб не відволікав увагу дітей.
Мені також сподобалася ідея проведення онлайн-педради та ролі, які ми розподіляли.
Продовжую спостерігати й запам'ятовувати принципи розподілу на групи.  

Немає коментарів:

Дописати коментар